domingo, 20 de abril de 2014

Odis, venjances i altres traçats geomètrics


Per la diada de Sant Jordi surt el meu llibre Odis, venjances i altres traçats geomètrics.

El dia del llibre, de 5 a 8 de la tarda, signaré exemplars a la paradeta de la editorial In-Verso situada a la Rambla de Catalunya davant el número 26. Em fará molta il·lusió saludar-vos.
----------------------------
El próximo día 23, el día de Sant Jordi, sale mi libro Odis, venjances i altres traçats geomètrics.

El día del libro, de 5 a 8 de la tarde, firmaré ejemplares en la parada de la editorial In.Verso situada en la Rambla de Catalunya delante del número 26. Me hará mucha ilusión saludaros.

15 comentarios:

  1. M'agradaria ser-hi el dia 26 i conèixer-te a tu personalment, però viu molt lluny de Barcelona i no em serà possible assistir. Espero que ferms molts llibres i rebis moltes flors: les mereixes.
    Una abraçada i salut!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies, Loam. A mí també em faria molta il.lusió conèixer-te.
      Salut

      Eliminar
  2. Oh! por lejanía no sera posible: pero sí, que es una alegría poder adquirir un ejemplar de este libro, que ademas el título es tan sugerente.

    Feliz día de San Jordi y, desde este lugar una flor virtual.-Aunque me adelante unos pocos pero...nunca se sabe si se puede extraviar ;).

    Un abrazo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Querida Bertha, feliz día de Sant Jordi, recibe esta rosa virtual que te envio. En cuanto al libro, si tuvieras algún problema de traducción me lo comunicas.
      Salud

      Eliminar
  3. Guau, qué bonito sería poder estar ahí!!!
    Pero me queda desearle que firme muchos ejemplares.

    Un abrazo fuerte querido Francesc.

    Andri Alba

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias Andri, el día del libro es una gran fiesta en Barcelona.
      Salud

      Eliminar
  4. Muchas felicidades, Francesc.
    Será una tarde espléndida, seguro que vas a tener cola de seguidores, así que no te olvides la pluma y el boli de recambio para firmar ejemplares.
    Un abrazo grande

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Querida Amaltea, en esta ocasión se da la circunstancia que sale el libro antes de la presentación, ésta no sé cuando se hará, ya veremos, de momento sentado en la paradita a ver si firmo algún ejemplar.
      Salud

      Eliminar
  5. Enhorabuena por la nueva publicación, y mucha suerte con ella. Si me pillase más cerca de seguro me pasaría. Que vaya muy bien. Un abrazo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias Antonio, los amigos siempre estais presentes.
      Salud

      Eliminar
  6. Aquesta tarda he anat a la Central del carrer Mallorca i encara no el tenen, no he pogut tenir entre les mans cap llibre teu. El dia 23 va ser un dia molt complicat per mi, després de la feina vaig haver de fer un examen, quan vaig sortir ja eren dos quarts de vuit i vaig passar per la gran via rambla de catalunya a les vuit tocades, hi havia un ambient de foto i vaig pensar que estaries força ocupat. Avui a la Central m'he trobat fotuda, perque pensava que si no aquest un altre si que el trobaria, però no...

    No sé per què no és festa el dia de Sant Jordi, és incomprensible...diuen que potser molta gent marxaria a la platja però jo no ho crec... és un dia que ens agradaria disfrutar sense presses.

    Vaig pensar-hi molt però de que serveix pensar en ocasions com aquesta que si ha de ser-hi!

    Petons, Francesc.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Amiga Gemma, vaig estar la tarda del dia de Sant Jordi a la parada de In-Verso. El llibre "Odis, venjaces i altres traçats geomètrics" es va vendre força bé. Encara no s'ha distribuït a les llibreries, no sé quan ho faran, tampoc no sé quan es farà la presentació. Quan ho sàpiga ja ho comunicaré. Fins ara jo sé que es podien trobar els meus llibres a la Central, a vegades calia demanar-los, ara ja no ho sé, tot això de la distribució de llibres és un embolic. No t'amoinis, ja to faré saber.
      Una abraçada

      Eliminar
  7. D'acord, ja ens diràs doncs, quan podem trobar "Odis, venjances i altres traçats geomètrics" a les llibreries.

    Efectivament a la Central es poden comprar els teus llibres per encàrreg, en deu dies rebre la comanda :D

    També t'ho faré saber.

    Salut.


    ResponderEliminar